02.54 & emma och jag kan inte sova pga en sak..

okej.. vi blev ju somsagt "LITE" rädda innan pga en lite speciell sak.. men aja, vi satte på datan & glömde bort det ganska snabbt.. emma va inne på bdb & skulle kommentera en bild:
E: *********** kommer visst till himmlen!
M: eeeeeh! nej för fan! är du säker på att han inte är muslim?
E: va? oj, nej! de tänkte jag inte på!
M&E: hahahahaha!
aja, snart läggdags.. inte för att vi kommer kunna sova.. men iaf.. värt ett försök! eller nej, det är de fan inte ens! så nu blire antagligen att kolla film! :)

ps. om jag har skrivit något konstigt till dig på facebokk så är det bara för att emma & jag har haft tråkigt och fick plötsligt lust att driva med lite folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0