ääääääääntligen hemma från äckelhällevik!

nu är ju moa då hemma från hällevik.. typ tråkigaste jag varit med om, eller nej.. skojade.. sailet va fan på gränsen till värre ;) nä, men de va iaf tråkigt.. men seriöst?! hällevik med alla "roliga" galärenbarn, de kan ju inte bli.. bättre? -.- usch säger jag bara! sen regnade de satan typ hela natten kändes det som.. & där låg vi i ett kallt tält.. men det enda kul med dagarna var nog att emma & jag sprang runt och pratade med alla "kul" människor som man kan hitta på galären ;) sen vare kramtävling, iaf för emma & mig (a) och de gick väll.. bra? :) fast vi började nog lite försent. sen måst jag tillägga att det är helt insane vad alla människor på galären är sociala!.. ehm.. verkligen.. aja, idag vare hemfärd som gällde.. sjuuuuuuuuuukt skönt! sov typ i bilen hela vägen hem, sen när jag kom hem blevre till att packa & sitta vid datan lite och sen åkte jag hem till mamma, va där nån timme sen pkte jag till emma & vi kollade film och pratade.. sjukt.. den människan är nog tamejfan den bästa i hela världen! vi bestämde även att hon skulle komma till mig imån typ astidigt & vi skulle äta frukost tillsammans, mys! sen måst jag också säga att nu ör de fan inte lång til kvar till sthlm! :) på fredag åker vi.. så jäääääääääääääävla skönt! funderar på att inte ha mobilen med mig.. orkar inte med vissa människor längre.. & nu loggade en av dom in på msn.. lustigt.. aja.. tror att rätt många är sura på mig nu för någonting som jag anser är jävligt fjantigt! oooooorka.. det är ganska omoget som vissa håller på faktiskt.. till exempel xxxxxxxxxxxxxxxxx, kan inte säga vad den har gjort här för då skulle de ett jävla liv på den personen.. något mer jag ville säga? hmm.. har redan sagt att emma är bäst, vilket egentligen va det enda jag ville få ut med detta inlägget, men de blev lite mer somsagt ;) en sak till förresten! jo, att om någon "råkar" ha tyckt att emma & jag kollade lite konstigt på er/ gav er bitchblickar så va det absolut inte så., verligen inte.. jag menar, ni som känner mig vet ju att jag intee är sån, ait? ;) ehehe.. men nu orkar jag verklign inte skriva mer.. skriver kanske mer sen inatt.. oj..
hejdå världens längsta inlägg.


"Damn you's a sexy bitch, a sexy bitch!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0