.



detta hissar moa:

Don't phunk with my heart
med Black Eyed Peas
- otroligt bra låt faktiskt, väldigtväldigt gamal, men ändå, helt sjukt bra! fick refrängenpå hjärnan, så aah, jag lyssnade på den en gång & nu är de typ bästa låten ever!.. enligt mig alltså..

att dansa! - finns inte såmkt att skriva om det precis, men aja ;)

SOOOOOVA - okej, inte mkt alls att skriva här heller.. men att sova är nog en utav dom bästa sakerna som finns! så efter dethär så tror jag att alla fattar vad jag ska göra :)

detta dissar moa:

min mobil!! - den är helt cepe! den stängs av hela hela hela tiden! sjukt irriterande!

FJORTISAR SOM GÅR I 10 CENTIMETERS KLACKSKOR TROTS ATT DOM INTE KAN! - hahahahahaha! finns det nått fulare än fjortisar som springer runt i klackskor även fast dom inte kan! alltså shit! det är skrattretande om nått! menmen, det är väll bara till att skratta åt dom antar jag.. SORLIGT!

seeeeeega datorer.. - okej, sega datorer är en utav som värsta sakerna som finns, förutom fjortisgrejen här över ;) men det är så irriterande! haha, vet inte vad jag ska ta vägen ibland alltså.. eller, min data är inte så seg, men det finns ju doch datorer som är det.. synd för dom.. ellernått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0