HA-HA! kul emma, verkligen skitsnällt!

okej, nu känner jag att jag har uppdaterat rätt mkt, menmen.. emma är rätt dum iblan tycker jag.. som jag nog har nämt i nått annat inlägg så ska vi tälta med skolan imån, både KoM & HoI.. så emma & jag pratade lite om vad vi skulle ha med oss och så.. sen skulle hon hem ett tag efter.. och emma tänker ju rätt mkt och kan börja skratta för sig själv utan att nån annan fattar vad det är.. meen.. sen typ 20 min efter vi hade slutat prata om det och stog nere vid emmas moppe så hände det.. igen! emma tog på sig moppehjälmen & aah, va typ så normal hon kunde bli.. men sen började ungen gapskratta..

Moa: va? vad är det som är så kul?
Emma: hahahahahahahahaha! ofta KoM ska tälta! :DDDD
M: ja? vad är det för fel på det?
E: hahahahahaha! :DDDD


hmm.. emma har verkligen skitkul humor.. nej.. inget kul i det alls faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0