hmm.. lördag 01.46 :)

har nyd´ss kommit hem, så nu ligger jag i sängen och tänkte skriva lite.. har rätt mkt att säga faktiskt! mn aja, idag har jag ju varit på sailet, åkte in med emma, felice & hanna :) sen träffade jag massa folk som jag började prata med :) haha, rött trevligt faktiskt! meen, jag har ju varit på sailet alla dagar och ska antagligen in imån också, men jag kan ju inte precis påstå att det är jättekul där inne :s eller, jo, denna kvällen slutade i alla fall bra med massa dans.. ehe ;) hahahahaha! funderar fortfarande på att börja göra hissa & dissa.. meen.. jag har ju somsagt bara saker att dissa :s jag får bli lite mer positiv helt enkelt! eller, nu vet jag :D nanananana.. haha! jag har kommit på värsta fetesaken att dissa ;) ehe.. förlåt.. men de är skoj.. ska nog göra nåt sånt snart :s & nu verkar ju vara ett alldeles perfekt tillfälle eftersom jag inte har något bättre för mig än att lyssna på musik :)
puss sålänge :)

och ja, jag gillar att göra ":)" smilisar eftersom att jag är på rätt bra humör just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0