jesus har ny msn, adda gärna; snygg_omogen_f12 :)


man ser inte bilden </333333333333333333333333333333333333 fan.. den som va så fin! aja, alla addar jesus msn omgående! jag har tråkigt! tur att min "trogene" "vän" jesus är inne på sin msn,  hon är tyvär inne på sin gamla msn, så hon kan inte acca era förfrågningar.. men hon visar "pattarna" (myggbetten) i cam när ni väl kommer så långt.. men nu ska jag ta & ringa henne igen, hon sa nått om myggstift som hon behövde låna, aja, jag fattar ingenting ;) JESUS KRISTUS IN MY AS FOREVER! hahahahaha, jag hatar henne, bara så att alla vet, kom inte och tro nått annat liksom! nu ska jag bara hämta tfnen, vänta lite!.....



......... tillbaka! :DDDDD & nu pratar jag med jesus igen :o hahahahahahah! hon kollar på en film (intresseklubben antecknar med rosa glitterpenna)

jennifer: skriv nått om moses falonus!
moa: *tyst*
jennifer: för det tyckte du ju var roligt!
hahahahahahaha! himmla tur att jag har henne så att hon kan berätta för mig vad jag tycker är roligt & inte! :)
och som alla märker så har jag ju väldigt tråkigt nu! :)
sen bah:
jennifer: säg en bra låt! & inte "ge mig, ge mig, ge mig nått mer"!
vadå liksom? den e väll typ bra ller nått? ;) aja, nu orkar jag inte skriva mer!
pusssss! eller godnatt! eller nej för fan! BÅDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0