mmmmmmmm.. måndag! ;)

ahaja, vaknade bredvid en rädd emma :o vi somnade typ halv 5 pga en sak som är jävligt olämplig att ta upp just nu med tanke på att jag sitter själv i mitt fucking läskiga rum :o men hursomhelst, vi vaknade typ 11, sen gick vi upp & började göra oss iordning lite sakta.. vi tog bussen som gick typ halv 3.. sen gick vi till pappas jobb för jag skulle hämta en sak där som jag hade glömt hos han! men då hade han redan gått så jag fick hämta den i resiptionen! lite läskligt deja.. men sen gick emma & jag och uträttade några jävligt viktiga ärende! och till er som har märkt att jag är lite sur ibland så kan jag ju bara säga att det kommer i stort sätt aldrig hända igen på grund av att jag är ungefär sååååååååååååhär smart! :) men sen efter de gick vi till h&m &j ag köpte ny mascara, väldigt behövligt! sen gick vi och fikade på 3g & imån blir det väll antagligen till att ut & bögåka med samma tjej som jag har tillbringat domhär två dagarna med :) sen ska vi & bada också antar jag.. eller.. om vädret tillåter alltså! :) men nu orkar jag inte skriva mer.. finns på facebook just nu eftersom att bdb fuckar :o


nanana.. kladdkaka? oj! ovanligt val emma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0