moa har ingenting att göra!

okej, så nu hade jag tänkt att svara på lite frågor :))

ÄRLIGHET


Ditt äldsta hångel? - hmm, beror sig på hur man räknar.. 18/19.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 3 eller 2.
Vad tycker du om kärlek? - vet inte.
När kramade du någon sist? -  igår.
Saknar du någon speciell person? -  ye.
Har du svårt för att bli kär? - riktigt kär; ja, som fan.
När kysste/hånglade du med någon sist? - hmm, lördags ;)
Ångrar du det? - haha, alltsåe... xD
Är du singel? - ja, antar det.
När fick du senast en komplimang? - idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? - HA-HA-HA!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: -  nä :)
Hånglat med nån riktigt ful: -  har väll hänt..
Hånglat med fler än 50 pers: - nejdå.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - haha, ja :P
Gjort något riktigt dumt? - jodå.
Gjort något du verkligen ångrar? - jag vet faktiskt inte. man ångrar kanske saker för stunden, men det går över med tiden ju :)
Varit nykter på nyårsafton? - ehe, ja?
Åkt ambulans? - nepp.
Gjort nåt olagligt? - cyklat utan cykelhjälm? (a)
Blivit polisanmäld? - hahahahahahahahahhaahhahahahahahaha, nä, men var jävligt nära n gång! :o ait, julia & emma? ;)
Fått din mamma att gråta? -  ye.
Skämts över dina föräldrar? -   ja!
Skämts över dig själv? - nej, typ inte :o
Sagt jag älskar dig och menat det? - yes.
Tar du droger?  - nej.
Dricker du? - nej, aldrig! :)
Vilka kläder sover du i? - trosor & stor tröja.
Vad hatar du verkligen? - bdb.
Varit kär? -  antagligen?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - typ inte :s har inte så lätt för att bli kär liksom.
Är du ensam nu? - beror sig på vad man menar.. bror, bror & kusin sitter i samma rum.
Vill du gifta dig? - eh, vet inte.
Vill du ha barn? -  antagligen.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag?
Såg dig gråta? - gråta riktigt mkt; jennifer! men annars vet jag inte.
Fick dig att gråta? - den personen vet..
Du delade en drink med? - emma i guess:)
Du gick på bio med? - emma.
Skällde på dig? - vet inte :o

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej.
Kramat någon? - ja.
Pussat någon? - nej.
Köpt någonting? - ja.
Sjungit? - hahahahahahaha! nej, jag har körtelfeber så jag kan inte ens prata -.-
Saknat någon? - mjo.

JAG HAR:
Digitalkamera? - ja, men om den funkar är en annan sak.
Telefon på rummet? - inte för tillfället.
Egen dator? -  ye.
Könssjukdom? - nejdå.
Husdjur? - ja.
Bra kompisar? - ja :)
Tar du receptbelagda mediciner? - nepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0