nanananana.. söndag morgon & jag har precis kommit hem från emma :)

hej bloggen! :D
nu har jag kommit hem från emma, har typ sovit hos henne med kajsa & självfallet henne själv!
igår va de ju då tjejkväll som ni säkert redan vet..
emma väckte oss helt plötslig idag på mogonen & bah; KLOCKAN ÄR 8!! :D
jag bah; vafan?! faaaaaaaaaaaast, sen sa hon; nä, jag bara skojar, klockan är halv 12! :O
nanananana.. (intresseklubben antecknar igen) men sen CYKLADE jag hem, duktig man är (a)
men hur som helst så.. hahahahahaha! fan vad jag skriver "hur som helst så ska jag.." i alla inlägg :D
men aja, HUR SOM HELST så ska jag sola nu, rätt fint väder nu & de är de ju inte varje dag om man säger så..
men ikväll.. blir de nog stan igen, värst vad jag är där inne mkt, menmen, vad annars ska man göra liksom? :)
men nu ska jag sola somsagt, vi hörs senare..
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0