oj, ska jag redan uppdatera? ^o)

heeeeeej! de va ett bra tag sen! tänkte lägga in ett seriöst inlägg för en gångs skull :) eller, seriöst & seriöst vet jag inte.. orkar inte skriva, eller, har inget att säga.. har ju inte hänt så mkt! :) har ju varit sjuk som jag har nämt i ungefäääääär i alla andra inlägg. eller jo för fan!! jag har klippt mig! så jag kan inte gå utanför dörren utan min älskade hårförlängning! hhhhhhemsk! jag ser inte klok ut i huvet! men aja, håret va slitet & ja, vad kan man säga.. de behövdes helt enkelt klippas av.. fast typ 5 cm kunde väll ändå inte vara så nödvänligt tycker man ju.. menmen, nu är det som det är. fick iaf hårinpackning & värmespray, ett + med det hela! så är det bara till att hoppas på att mitt hår växer ut lite snabbt igen!
kram & sånt.


I CARE sun & swim treatment, maria nila.
& scandinavian formula värmespray, romella haircare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0