på bättringsvägen iaf! :)

okej, vi har inte fått svar än till vad det kan vara med mig, men aja.. skitsamma! nu har jag ju inte skrivit på ett tag så jag kan börja med att tala om vad jag har gjort, vilket inte alls är särskilt mkt! bada bubbelbad, hmm, käkat vattenmelon, druckit vatten & sovit, så kortfattar man nog mina dagar som riktigt sjuk.. aja, idag var jag så pass pigg så jag kunde följa med familjen ut med båten, gick ju som de gick med solbränna som fan och skit! aja, nu när jag är halvsjuk så finns det inte så mkt att göra! men jag har kommit på värsta grejen, man kan störa sig på saker! det är faktiskt väldigt kul ibland! och nu har jag hittat mitt största störobjekt ever! nämnligen................ viktor piepenburgs video om hur han fixar sitt hår!!!!!! taaadaaaaa! hahahaha! visst, grabben har sjukt fint hår, men hallå?! ofta man gör en video om hur man fixar det? finns väll säkert nån som ville veta hur man gjorde, men att spela in en video som i stort sätt bara består av att en kille står och gnuggar wax emellan händerna är väll lite att ta i? haha, det är iaf min åsikt! aaaahja, nu pratar vi inte mer om han, ehehe.. jag har ju dock funderat på att börja göra "hissa&dissa" listor, kan bli rätt intresant faktiskt.. men jag kommer bara på massa saker som jag vill dissa & de lär ju få mig att låta aningen negativ till det mesta.. så jag får helt enkelt se hur jag gör med den saken.. men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs väll antagligen senare!
"chachaa!" hahahaha, lol på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0