söndag 13.07 :)

okej, det finns inte alls mkt att säga om gårdagen, det slutade väll.. hmm.. inte som planerat iaf ;) men fredan va lätt mkt roligare! men aja, får tacka joakim för att han "räddade" min kväll! *not* hahahahahahaha! :) menmen.. eller, måste säga att vi mötte några otroligt "trevliga".. ja, vafan de nu va.. gubbar? nä, men typ 30åringar som raggade satan.. hahahah! ganska misslyckat eftersom att vi bara blev rädda för dom! aah, justde, sen följde vi med jesper, calle & några till ner till tågstationen för att möta NÅGRA ronnebybor.. sen när vi frågade jesper hur månha det va som skulle komma så bah: hmm.. typ 100 :) man bah, visst, säkert likosm! men sen när tågete kom så bah vafan! tror ni inte att typ hela ronneby & kallinge eller va de nu va klev av! hahahaha! vi blev ungefär sååååååååååååååååååååååhääääääääär förvånade :s aja, sen när jag kom hem så va de bara mamma & olle hemma! rikard va hos julia och niklas hade vi ingen aning om eftersom att han aldrig kan få för sog att svara när man ringer! men sn kom han hem iaf.. vet inte hur mkt klockan va riktigt.. men då kom han in i mitt rum för jag hade sagt til han att han skulle göra det.. & så satt vi och pratade typ aslänge :) ganska kul faktiskt.. jag berättade om allt jag hade varit med om dom senaste dagarna & han bah skrattade.. sen när han skulle berätta lät de typ: öööh, inget.. hahahahah, social människa :) men nu ska jag kolla film, orkar inte läsa om jag redan har skrivit det i detta inlägget men ja, jag skriver det igen isf ;) men aja, vi hörs :)
tack & hej, leverpastej!


wihooooow! & ja, vi är snygga! ;)


aja, emma & emil får avsluta somhär dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0