tisdag :)

har nyss vaknat, ringd emma eftersom att vi bestämde att vi skulle träffas idag & gå upp tidigt.. hur de blev med denhär saken att gå upp tidigt behöver vi inte prata om.. men nu blire till att skynda sig.. för emma skulle typ komma och hämta mig vid ett :o sen ska vi på picknick & kanske bada.. fast det är ju inte precis nått badväder :s men vi får se hur de blir lite senare.. det börjar ju bli rlaivt fint väder nu, menmen.. se ikväll ska jag till pappa :) har typ inte varit där på en månad :o ehe.. men nu ska jag typ fixa mig & packa ner fika ellernått till emma och mig :) hmm.. jo, en sak till förresten! om ni skulle vilja träffa oss så är det bara till att smsa emma eller mig så kan vi se vart vi är och lite så.. och sen skullej ga bara vilja hälsa er att jag kanske kommer dö idag eftersom att emma ska skjutsa mig :o illa! men vi hörs ikväll om jag överlever dan!
tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0