tisdddddddag!

som jag srkev i det förra inlägget så skullejag vara med emma idag.. vi var typ ute och åkte med hennes pärla hela dagen, nice de! alltså den är så jääääävla fin! jag fattar inte hur hon kan ha levt utan den i 15 och ett halvt år! vi likosm tyå älskar den nu! det finns inget bättre & jag är så jääääävla seriös nu alltså! nä, men vi har iaf varit ute och åkt hela dagen, sen åkte vi hela vägen till mormor och hälsade på henne & mina hulligankusiner :ooooo & efter det hade vi picknick vid rosenholm! sen måsdte jag tillägga att jag kunde ha dött idag eftersom att emma suuuuuuger tamejfan på trafikregler! men ahja, imån blire astrid & lite så :)

lite puss på denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0