torsadg morgon.. eller, hmm, eftermiddag..

har ju inte uppdaterat på ett tag nu, kan bero på att jag inte har nått at berätta.. ja, mitt liv är somsagt lite rörigt just nu, jag vet faktiskt tamejfan ingenitng! men jag kan ju berätta om igår.. dagen började väll i stort sätt med att vi åt på thairesturang, sen fick jag skuts till hanna, vi drog typ in til sailet, de blev ju som de blev så vi åkte hem gnaska tidigt på grund av allt skit. men sen stack vi hem till henne & sov där, vi gick upp jättetidigt, så jag känner mig bara allmänt seg nu, men ska snart hem, sen ikväl ska jag nog ut & gå med nån, eller, kanske.. kusinerna kommer typ tror jag, så jag kanske stannar hemma trots allt :) & denna dagen.. hmm, kommer nog sluta som den sluta.. jag kan ju tydligen inte lita på en viss person som har betytt asmkt för mig ett bra tag nu.. så.. fuck u! men nu ska jag dra & va social med hanna bitches!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0