torsdag & det är sssssssol för första gången på länge! :)

vaknade typ 11 idag, & de va asfint väder ute vilket gjorde mig på jävligt bra humör! :) hade ju planerat med emma att vi skulle åka & bada.. så vi stack till herrasjön, antagligen inte nån som vet vart det är eftersom att det är mitt ute i skogen! men hur som helst så stack vi dit träffade folk, solade och badade och lite så ;) väldigt bra dag faktiskt! sen när jag kom hem så ringde jannice & frågade om jag ville träffa henne & ida.. så dom kom hit, vi typ snackad lite sen stack vi till willys och köpte cola & godis, sen gick vi och satte oss mitt på en gräsmatta & lyssnade på musik och pratade.. sen slutade kvällen som den slutade men det tänker jag absolut inte ta här! aja, ska sova nu och får se vad som händer imån nu efter allt..
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0