ahja..

stan idag igen.. köpt klart alla julklappar nu! så skönt! hittade perfekta presenter till niklas ochrikard idag med.. suuuuuperbra! kan inte säga vad det va förnått med tanke på att nån av dom kanske läser min blogg.. en sak som jag inte fattar är att trots min dåliga förmåga att uppdatera bloggen så går min bloggstatistik uppåt, men ni har slutat att kommentera! dåligt av er. och ikväll blire sova hos hanna till min stora förvåning. på onsdag ska jag till tandläkaren :o faaaaaaaaaaaaaan. jag hatar tandläkaren! så jävla läskigt! lalalalala.. kommer vara orolig tills det är avklarat.. men jag skriver mer sen =) pussen

Kommentarer
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: kul! :)

2009-12-21 @ 20:27:35
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: besa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-21 @ 23:15:32
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0