And that was the day that i promised, i'd never sing of love... blabla

igår dåja.. hah. komiskt. men jag orkar inte berätta om gårdagen så jag visar med bilder ist! =)


började med att jag.. hmm.. fixade mig & tog egobilder med bror :o (jag hade försnyggt ansiktsutryck för att visas, ye) haha (a

min älskade frukost..

skuuuuulan..

sen hem till denna bruden och.. hmm.. plugga? =)

och laga maaat.. jag är värsta kocken om ni inte visste det (a


jau, de var väll typ allt! nu äre jullov och hmm.. finns inte mer att säga. eller..
bara så att alla vet så är olof sjukt bra, typ bäst i hela världen.


Kommentarer
Postat av: mariana DG

är dt ditt äkta hår :)?

2009-12-22 @ 21:20:32
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0