heeeeeeej =)

precis kommit hem nu från en väääldigt okej kväll med väääääldigt okej tjejer! =) bilder kommer nog sen.. va ju på julbord hos min älskade emma. och DET VA HON SOM LAGADE MATEN! omg.. trodde inte att hon kunde laga mat faktikst.. eller jo, nudlar är hon bäst på, men aah.. ;) de va iaf jättegott.. sen drack vi kaffe & kollade på en julfilm. vuxenpoäng till oss! (y) sen kollade vi på nån skräckfilm, sjukt läskig! vet inte riktigt vad den hette, men aja, ska knarka NOpluggande nu, har prov på torsdag :/
pussen!


är man bäst på att plugga så är man ;) ligger i sängen nu & knarkar mammas läkarlexikon, sjukt jobbigt!

haha.. kvällens outfit då va stor röd tröja med stora silvriga knappar där fram, stor svart kofta, lacktights, nitarmband, tjock silvrigt kedjearmband, stor silvrig klocka, svart flätat hippieband och svarta klackskor med silvriga spännen på. haha, min stora tröja hänger så jag ser tjock ut.. & mitt ben ser efterblivet ut för att jag sitter på nått speciellt sätt. och nu kommer hannas och mitt favoritord: LOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0