hej ellernått.

har som jag har sagt i tidigare inlägg blivit jävlig dålig på att uppdatera. denna dagen har börjat brabrabra. slutade typ ett. nu är det lov. ye. sen hängde jag med mina älskade föräldrar och handlade. syster skulle in på b.young en runda för att köpa en jacka. och bäst som man är lyckades man få sin pappa att köpa en jacka till sigsjälv också (a) hah. underbart! men nu ska jag kila iväg till kusinerna. wihoouw. har en känsla av att dagen kommer gå åt helvete faktiskt. yeye. personen kan ta åt sig. antar att en hel del kommer förändras. tyvärr. men det kanske bara är en känsla? och en käsnla betyder inget, ait hanna? en känsla existerar inte. jag tror inte på käsnlor egentligen. ahja, depptalk nu. men skitsamma. jag orkar inte. vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0