hej & hallå. godmorgon & allt vad man nu säger.

mkt uppdatering nu på sistone. just nu har jag svenska, sitter och sjunger fullt seriösa låtar med hanna. vi är coola, somfan. uuuuuh, kaxigt! gick upp tidigt idag, fixade mig & sen stack jag till hanna och åt frukost med henne. och nu ska jag göra reklam för hanna..

WOOOHOOO! HANNA ÄR SINGEL, HON HITTAR ALLTID DOM OMOGENASTE TÄNKBARA KILLARNA SOM FINNS.. DU SKA INTE HA SKRIVIT MED NÅGON INNAN MEN DU MÅSTE ALLTID VETA VAD DU SKA SÄGA, INTE GÖRA BORT DIG/HÅLLA PÅ MED ANDRA OCH HELST INTE HA NÅGRA TJEJKOMPISAR/TJEJ"KOMPISAR", FINNS DET NÅGRA SÅNNA KILLAR? - EEH, NEJ, TYP INTE =) MEN VAFAN, VÄRT ETT FÖRSÖK! SKRIV TILL MIG SÅ FÅR NI HENNES MSN, FACEBOOK ELLER NR.. TACK SÅLÄNGE.

så, där har vi det.. men back to business. samtalsämnena spårar alltid ur när man snackar med hanna.. svenska nu somsagt, skriver en svenskanovell. sen blire musik.. sjukt kul nu faktiskt! nu sitter hanna och kåtar upp sig på några sthlmsfjortisar @ facebook. hah, intressant, intressant. helt sjukt att killar kan vara så fjortisar? hahaha.. men back to business again.. slutar en timme tidigare idag.. hanna & jag ska uträtta ett ärende. sen ikväll ska vi plugga. jävla NOprov vi har på torsdag, assvårt! ¨nu sitter vi och lyssnar på "it's you" depplåt, tja!

I'm standing before you with this label on my head.
I'm pleading before you for you to understand
How much I adore you,
I'll be there till the end.
When everything falls down,
Will you hold my hand?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Ja justja! :)

Allt bra idag? Kram

2009-12-14 @ 16:00:47
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Skönt att höra, samma här. Vad gör dudå? Kram

2009-12-14 @ 17:23:33
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Det är jätte bra med mig!

2009-12-14 @ 17:56:03
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: MATILDA

fin blogg! :)

2009-12-15 @ 21:35:50
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0