hemma nu!

kvällen tillbringades med hanna! as usual typ ;) wet t-shirt party! grrrrr. bilder kommer.. eller nej för fan! bilder kommer inte! dagen har varit sådär.. hälsade på farmor.. sen hem & städa, sen LEKA med hanna och allt vad det innebär ;) hehe (a skojar.. fan.. jag är typ asflumm nu. vilket jag inte borde vara. något är knas, något är fel. det käns iaf som det.. jag har ingen aning om vad det är, men aja.. det är bara en käsnla.. och en känsla betyder inget.. hah, som jag har sagt förut.. men så äre. eller.. nej, så är det inte, eller jo. fan, jag orkar inte. imån ska jag upp tidigt, stan med hanna! =) julklappshandla! mys. men nu har jag inte mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0