stan idag!

som jag skrev i förra inlägget så va jag på stan idag och handlade julklappar. riktigt nöjd faktiskt. och så hittade jag även lite saker till migsjälv + att jag la undan saker som pappa ska köpa imån =) men till migsjälv köpte jag en stor vit stickad kofta, min tredje men den va så mysig ju (a) sen hittade jag en jättesnygg långarmad tröja, svart med blommor på & stora silvriga knappar där fram, sen hitade jag en jättesöt ljusrosa spetsbh, vanliga genomskinliga strumpbyxor och fina lösnaglar! haha. tror att det va allt. sen om exakt en vecka blire malmö igen =) fast denna gången men hanna. men nu ska jag kika film och vila/sova. vi hörs sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0