hemma igen & lite så..

hej! :))))
nu är det som såhär att jag har kommit hem från danmark! de va väll typ ganska skoj där..
förutom det jävla vädret! de kan typ inte vara fint väder i danmark.. vet inte hur många
ggr jag har varit där, men jag minns fan inte en enda gång som det har varit fint väder! :s
eller jo, kanske nån gång när jag var 7 tror jag -.-
vi typ bara åkte runt & va allmänt förvirrade..
sen en dag åkte vi över till tyskland.. och tror ni inte att det va hur jävla fint väder som helst där?!
men sen när vi kom hem till danmark igen började de givetvis regna............................................
sen dagen efter tyskland åkte vi till legoland.. de va fan resans höjdpunkt (y)
men att tälta i danmark typ 4,5 nätter är inte alls jättekul faktiskt.. & allt på grund av vädret...

hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0