tja som fan! :o

denna dagen har väll varit sådär.. åkte till kosta outlet somsagt men hittade inte ett skit!! :s inte alls bra det.. sen när jag kom hem gjorde jag absolut ingenitng & internet har damp, helt sjukt vad irriterad jag blir på att det bara kopplas ifrån hela hela hela tiden! men nu sitter jag och snackar med bror & kollar på "i'm a legend", mysig film detdär!

nä, skojar, inte alls särskilt mysig faktiskt, mest äcklig.. i varje fall så lär de säkert bli en väldigt bra dag imån eftersom att förs ska jag in till stan med hanna nån timme kanske, sen ska vi hem till julia :)

men nu dampar internet sönder så jag ska nog stänga av datorn..

tack&hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0