ååååh, jag älskar måndagar!

för er som inte fattade så va det ironi.. klockan är 13.51 och jag är ungefär såhääääär trött.. kanske fortf är lite seg sen helgen, har inte riktigt kommit igång än, eller så är det för att jag håller på att bli/är sjuk. illa! men som tur väl är så är jag ledig från praon idag iaf. frisörsalongen malin och jag ska praoa på har nämnligen inte öppet på måndagar. hoppas att jag frisknar till lite tills imån iaf! även om chansen inte är så stor.. men det enda jag kan göra åt saken är ju trots allt att ta det lugnt, så idag blire enbart till att vila. eller.. ikväll kommer nog niklas hem. kanske ska tvinga han att ut och gå med mig. får se hur det blir.. om jag orkar osv.. aja, får väll iaf glädla mig med att jag har nyfixade naglar.. inte illa att jag har tagit mig tid till det. och nu är moa på myshumör så hon har legat och klippt ihop massa bilder på mysiga kläder och lite så :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0