asså.

det är sjukt, alla bara försvinner? jag fattar inte. och all skit i skolan.. jag kan inte säga att jag skiter i det helt faktiskt, för det är riktigt jobbigt med personer som bara vill bråka, och det är ännu jobbigare med falska personer. hah, att man tror att man känner nån som sen visar sig vara en riktig jävla idiot? sånt är sjukt, helt jävla galet sinnessjukt faktiskt. jag har svårt för att lita på folk, det krävs ganska mkt för att jag ska kunna göra det, och nu kommer det krävas ännu mer. jag har lärt mig att det faktiskt finns falska människor överallt. men allt i skolan är så jävla omoget! jag anser inte att jag har gjort nått fel.. jag anser inte att det är okej att bli sur på någon bara för att den är kompis med någon som råkar vara kär i en viss person? man kan inte hjälpa vem man tycker om, ellerhur? jag vet att det finns en person som tar åt sig ganska mkt mer än alla andra av denna texten, och jag kan inte säga att jag saknar vår vänskap faktikst. okej, vi va jävligt bra kompisar, rätt lika i sättet och allt.. trodde jag? hah, patetiskt ellernått? du är inte den jag trodde att du va, och det gör mig ganska ledsen. eller nej, jag kan inte vara ledsen över det. jag är inte sån som kan bli ledsen över en person som jag inte ens känner, för jag känner verkligen inte dig. menmen.. "man lär sig av sina misstag" mina misstag va att över huvud taget lita på dig, att tro att jag kände dig, att säga saker till dig som jag inte kunde säga till nån annan, att älska dig, och framförallt: att släppa in dig i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: amandiy

vem handlar det om?

2009-11-01 @ 17:00:40
Postat av: pkfgdg

du ska fan inte snacka om patetiskt, moa enligt dig så är de aldrig ditt fel, du litar ju på dina lögner så visst :) snacka inte om att de är andras fel, de är inte dem som skapade problemet, ciao.

2009-11-01 @ 21:06:33
URL: http://patetisk.se
Postat av: svaaaaaaaaaartillvärldensperfektastesomaldriggörfel.

mina lögner?! fan vad du snackar skit & de vet du också. okej, så vilket problem skapade jag? jag tycker det är fruktansvärt omoget att bli sur på/börja hata någon bara för att den personen umgås med vissa, men det är hur jag ser på saken. du, du skulle aldrig ens få för dig att erkänna att du har/hade fel. jag vet att jag har gjort fel, jag borde inte ens snacka med dig/er, för det löser ingenting. så äre & att du ens kollar min blogg.. heheeeeeee. lite kul faktikst :)

2009-11-01 @ 21:54:38
URL: http://moaeekberg.blogg.se/
Postat av: retard reklam

bägge två är fjortisar som inte tål varandra för bägge två tror de är så jävla perfekta och bra. pusshej!

2009-11-01 @ 21:59:14
Postat av: svartillolof :)

haha, att vi inte tål varandra kan jga hålla med om :) men de andra kan ju diskuteras.. men puss olof! :)

2009-11-01 @ 22:10:16
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0