beslutsånges!

åååååh, så sinnessjukt jävla svårt.. har än en gång snackat om gymnasieval hela dagen i skolan.. så sjukt svårt. lutar åt frisör på ehrensvärdska här i karlskrona som förstaval, sen frisör på john bauer i karlshamn som andra, tredje lutar åt inredning/design på knut hahn i ronneby sen fjärde hotell/resturang eller florist/design i karlskrona.. jag har beslutsångest! eller.. dom första tre är rätt glasklara.. men sen fjärde är svårt som fan. vet att man inte behöver välja fyra, men det käns ändå bäst att göra det.. så aah.. nu kan jag inte göra nått annat än att plugga.. åååååh.. kommer verkligen inte ha tid med nått annat, men så får det bli. vill ju helst komma in på frisör i karlskrona eftersom att de blir så jobbigt annars.. visst, varken ronneby eller karlshamn ligger särskilt långt bort, men det är liksom själva grejen. bekvämare att bo hemma liksom. annars får jag pendla, och det är så jävla tråkigt att åka buss/tåg så det är inte heller nån bra lösning på det hela. men aja, nu sitter jag i skolan och har precis gjort klart flexen.. mamma ringde nyss och sa att jag skulle till min mosters jobb och kolla på några kläder.. så snart får jag väll gå dit men nu först ska jag nog bara sitta och ta det lugnt i skolan :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv; hihi tack, du är också söt =)

aw, tack, va glad jag blir :D

2009-11-05 @ 14:01:24
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0