dagen slutade trots allt jävligt bra!

sista dagen på praon.. satte i hårförlängningen och lite så =) blev ganska bra! sen efter det vare shoppingdags med ida.. men jag va typ på depphumör så jag hade ingen lust alls.. men ida lyckades som vanligt få mig ganska glad.. det blev
ett par mörkblå sammetstights
en mörkblå jeansskjorta
en halsduk
& slutligen ett nytt busskort..
härligt att lägga pengarna på busskort.. ehm.. nej, käns så meningslöst men man måste ju kunna ta sig från ställe till ställe så det är ju samtidigt rätt skönt! sen efter de blevre lite annat =) typ laga mat, kolla film & spela ps3 ;) jag är bäst på det! fich ju nästan igång skiten.. & nu är mitt humör på topp! min kära faster ringde nyss och frågade om jag ville komma och hälsa på henne i malmö! aaaaasmys! =) ska dit på fredagen & då ska vi bara vara hemma och lite så, hälsa på kusinerna & kusinbarnet också, fast det blir nog på lördagen =) sen på lördagskvällen blire köpenhamn & marknad =) sen söndan åker jag hem, tyvärr! men det ska bli jättemysigt! =) finns det något bättre än att ha något att längta efter? :D eeeeeh, nej! =) men jag ska upp tidigt imån för det är gymnasiemässa som börjar kl 11?! fan för skolan.. kunde iaf börjat minst 1 så man hade hunnit få lite sovmorgon iaf..


Kommentarer
Postat av: MATHILDA [ foto, vardag & mode ]

SVAR Inget ska sova strax :)

2009-11-21 @ 00:37:01
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: MATHILDA [ foto, vardag & mode ]

SVAR Haha :)

2009-11-21 @ 10:21:13
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: patricia

tack:D

ee hos min pojkvän:D:D

<3

2009-11-21 @ 10:35:29
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0