ingenrubrik

dagen började med att vi satt och lyssnade på en gubbe som hade suttit i koncentrationsläger under andra världskriget vilket faktiskt va väldigt intressant. satt typ och höll på att börja gråta hela tiden, så hemsk. sen nu äre flex. sitter och försöker lära mig kolets kretslopp. eller.. jag sitter och kollar på nån söt bild =) skrev inte så mkt igår heller.. men aja, allt har ju sina anledningar.. eller.. så kan man nog inte säga. men ni fattar vad jag menar. haha. allt jag gör blir ju fan felfelfeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. helt insane.


så söt.


Kommentarer
Postat av: amelie

vi ska också lyssna på en sånn gubbe snart!

2009-11-26 @ 13:14:20
URL: http://ameliekarlssons.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hah, det där hade vi prov på förra veckan, just den bilden :P ^^

2009-11-26 @ 14:16:51
URL: http://storyofaheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Jaa usch! Jag hatar det:S ;)

2009-11-26 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0