inte en jättejättejätteglad moa..

har ganska tråkigt faktikst.. blää.. allt är väll bra upp & ner!. vet inte riktigt vad jag ska skriva. crmu94cmu90i+låt4-q.. det förklarar det mesta =) lalala.. & självklart så kommer jävla fucking "happy people never fantasize" nu.. hihihi.. perfekt. verkligen. ahja, förövrigt är det bra.. eller, det enda som är bra är väll att jag redan har bestamt kläder tills imån.. eller.. har två alternativ.. men jag lär väll säkert hinna ändra på det minst några någer till iaf! menmen.. jag skriver nog mer en om jag blir på humör.



Oh, i want to be a part.
I look for love in a hollow heart.
I want to be a part of something.

Happy people never fantasize..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0