jag vet att jag är bäst på att uppdatera?

jau.. har ju inte uppdaterat på ett tag nu.. har blivit så tråkigt att blogga?! gårdagen va väll helt okej egetnligen.. segade hela dagen typ.. sen ringde jag till ida & frågade om vi skulle till insparken, så vi åkte in till stan först för att fixa en grej.. men sen blevre att vi stannade där =) ganska trevliget det också faktikst! kom hem typ halv ett och det va därför jag inte skrev igår.. men idag blire nog till att plugga matte och lite så (?) men bäst som man är så kan man ju typ redan allt men ändå, det skadar ju inte att plugga lite till.. ellerhur? ;) jag är smart.. bara till att inse liksom.. men nu ska jag nog kolla på film.. 2012 fåre bli tror jag =) skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0