måndag =)

klockan är 13.49 och jag har precis vaknat helt.. underbart! men jag är hur nervös som helst med tanke på att imån vid denhär tiden så är mitt hår ljust :o menmen.. jag har ju lovat migsjälv att testa att vara blond minst en gång innan jag dör.. och jorden ska ju gå under 2012 så de är väll på tiden att det blir av.. haha, seriöst.. jag kollade ju på filmen 2012 igår och jag blir psykiskt sjuk av den.. jag tror fan stenhårt på att jorden kommer gå under.. fan vad hemskt.. jag kommer dö 2 måndader & 3 dagar innan jag fyller 18?! retfullt.. whähähääääää.. jag kommer aldrig bli 18.. okej.. nu blir jag faktikst seriös.. men alla säger att dom vill dö lyckliga?! men nej? varför skulle man vilja dö lycklig? jag fattar faktiskt inte det.. iaf jag vill inte dö när jag är lycklig.. då vill man ju fortsätta leva? menmen.. de verkar jag vara den enda som tycker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0