misslyckat ellervad?

okej, jag har gått och tänkt på en sak jävligt länge.. eller, typ en, en & en halv månad nu.. jag är nog fan den sämsta flickvännen man kan tänka sig.. visst, jag har inte pojkvän nu, men ändå. inte på så sätt att jag skulle kunna vara otrogen eller något.. men jag är nog bara allmänt krävande. jag borde vara rätt erfaren med tanke på att jag faktikst har haft seriösa förhållande, ett riktigt seriöst. men nej, man kan aldrig bli erfaren av sånt, de tror jag inte iaf. kärlek är svårt, hur svårt som helst. jag kommer nog aldrig förstå mig på det riktigt. jag vet inte varför jag skriver ut detta på min blogg, men det är skönt att skriva av sig, det är skönt att bara skriva & slippa prata. men aja, tillbaka till saken.. jag vet inte vad jag ska göra. jag är mig själv. men det käns inte som att jag räcker till.. det är för mkt att tänka på hela tiden. jag försöker att göra mitt bästa, jag försöker vara glad hela tiden, jag försöker vara så bra som möjligt men det funkar inte. detta behöver ingen ta åt sig av, för dethär har jag tänkt länge.. men man får saker bevisat, dag efter dag.. men jag kan verkligen inte göra mer än att försöka. jag anser inte att jag är bättre än alla andra. jag anser inte att jag ser bra ut, och det är seriöst, jag vet att ni tror att jag skriver så bara för att "få uppmärksamhet" men aah.. jag låter er tro det. jag hatar min kropp, vet inte varför, men de gör nog alla tjejer i min ålder. jag är ganska operfekt faktiskt. men asså.. de finns inte mer att säga nu. för nu är jag riktigt slut i huvet & ska sova.
godnatt&sovgott.


Kommentarer
Postat av: felice

jajamen!:D:D



gumman du är säkert en bra flickvän<3

2009-11-03 @ 12:14:47
URL: http://felliice.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker att du är en bra flick-vän!:D

2009-11-03 @ 15:11:27
URL: http://emeeliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0