moa tipsar! :) - om hårprodukter!

- "got2b" hårspray.. finns flera olika sorter beroende på styrka osv.. men jag gillar domhär två bäst.. det röda luktar typ hallonsoda har emma och jag kommit fram till.. och det andra luktar jordgubbar typ :) båda är verkligen hur bra som helst men om man tar förmycket av det röda så kan håret lätt se flåtigt ut. så det rosa är absolut bäst. - enligt mig då!


- maria nila wax. finns olika sorter här också beroende på styrka och lite så. men det med det svarta locket funkar bäst.. iaf till så som jag har håret. men som med alla wax så ska man tänka på att inte använda förmycket. håret blir bara äckligt osv.. tillexempel alla små fjortispojkar som dränker håret med wax.. äckligt!

             
- maria nila shampoo & balsam.. finns inte såmycket att skriva, jag tycker att detta schampoot & balsamet är väldigt bra iaf. men det beror sig väll helt på vilken hårtyp man har antar jag.

- maria nila "i care sun and swim treatment".. sjukt bra! tipsade om samma inpackning i ett inlägg för jättelängesen.. men jag tycker fortfarande att denna är absolut bäst!


- scandinavian formula värmespray.. finnsinte såmycket att säga. tycker att detta värmesprayet är sjukligt bra och det vet jag fler som tycker. jag vet ganska många som använder det så det passar nog till dom flesra hårtyper.

så, nu har jag inte mer att säga för denhär gången!
puss.


Kommentarer
Postat av: izabel - Göteborgs egna barbie

sv: haha svininfluensan :$$ dd?

2009-11-08 @ 22:44:12
URL: http://izabellundkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0