trrrrevlig, verkligen.

asså.. jag vet inte vad jag ska göra.. ligger i sängen & lyssnar på deppmusik, kanske skulle ta och sluta? men nej.. det är skönt att lyssna på deppmusik & allt.. alla bara försvinner, om 28 dagar åker min älsklingsandera. bläääääääää! kommer sakna henne så sjukt jävla obeskrivligt mkt! :( sen i januari åker bror till thailand och ska vara där ett halvår?! måste erkänna att jag kommer sakna honom ganska rejält :/ fanfanfan.. sen försvinner människor på andra sätt också. vissa är det mitt fel & andra inte. ibland har man helt olika uppfattningar om det, men aah.. det är så jobbigt.. men åååååååååååååååååh.. andrea?! stanna hemma, snälla! :( och joakim.. de kommer kanske bli rätt skönt att du åker.. i början iaf.. kommer ihåg i sommras när du jobbade på öland.. gick en vecka sen började jag tjata på pappa & lotta om när du skulle komma hem, haha.. vilket slutade med att vi åkte upp och hälsade på dej och då skulle du trots allt bara vara iväg en månad.. men nu är det inte en vecka, det är inte bara en månad, utan nu är det sex månader? jag får väll försöka klara mig.. kommer iaf sakna dig jättemkt även om du kallar mig fjortis & allt sånt..

Kommentarer
Postat av: andrea

åh älskling kommer sakna dej mest, i love you!!!!!!1<33333

2009-11-02 @ 16:17:14
Postat av: moa

vill inte att du ska åka :( jag älskar dig!!! <33333

2009-11-02 @ 16:37:38
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0