trrrrrrråkigt i skolan.

sitter i skolan nu.. har verkligen ingenting att göra.. väntar på olle (mammas sambo, eller.. mammas kille, så blir dom nöjda). han ska nämnligen hämta mig när han har slutat pga att jag har råkat glömma mitt busskort & plånbok hemma (a) och nu sitter jag och pratar med gotland, nu har vi typ ingenting att prata om :o


gotland: vilken är din  favortimat da?
jag: vet inte, spagetti & köttfärssås tror jag. din då?
g: taco!
J: okej.. ***** är bög, på riktigt!
g: okej.. tycker du att ********* är snygg?
j: haha, nej!
g: men de tycker ju alla 96or!
j: jaa.. jag vet..
g: alla tror typ att jag är bög..
j: men det är du ju dock inte med tanke på alla dom jävla bilderna du har på din mobil!
g: heheeeeeee.. nej!
j: aja, vad ska du göra i helgen da?
g: ska till pappa & vara där i 2 veckor.
j: okej, vad kul

jaaaaaaaaaaa, vi har jävligt viktiga samtalsämnen! :)




okej, kanske en aning fjortis.. men söt låt! :)

Kommentarer
Postat av: maria

sv: nja, jag är sjuk :( kram

2009-11-05 @ 15:28:15
URL: http://phamthannga.blogg.se/
Postat av: Caisa

Sv: åh tack så mycket :D

KRAM

2009-11-05 @ 16:54:36
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0