21.49

huuuuuuuuuuu! fan vad jag hatar vinter! så sjukt kallt ute och allt! har precis kommit in, varit ute med felice en stund :) vi gick jäääääättelångt! duktiga vi är. sen när vi nästan var hemma. om man ska vara exakt så va vi vid lyckebyskolan.. så såg vi några fjortisar som stod på fotbollsplanen och spekade i grusen med en moppe.. så vi gick fram för att kolla vilka det var.. & självklart så var det macke & ozzi.. undra varför vi inte är förvånade.. så vi stod och snackade med dom en stund & sen gick vi in till mig.. och aah.. nu sitter vi här och gör i stort sätt ingentingalls.. elelr joo.. felice försöker kamma mitt hår.. & så säger hon nått om att jag ska sluta platta det & sluta användra spray? haha.. nej, de blir ingenting med den saken.. aja, skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0