äntligen HISSA & DISSA.


yeye.. time för hissa & dissa..

MOA DISSAR:

vinter
 - så jobbigt.. man måste ha så mkt kläder på sig.. jacka, vantar, mössa, halsduk, varma skor & allt möjligt.. och ändå fryser man?! usch för denna åstid!

facebook/farmville - haha, den va ni inte med på? nepp.. men asså.. okej, jag kan erkänna att jag spelar farmville.. men man blir liksom typ tvingad till det.. förövrigt så vet alla som läser min blogg att mitt facebookkonto är cepe.. de är också en anledning till detta.

uttjatad musik - finns det något som är värre än när man är irriterad, sätter på musik & de kommer en låt som man redan har hört typ 937483294 ggr?! svar nej.. då blir man bara ännu mer irriterad & aah..


MOA HISSAR:

folk som är sociala i sms - haha, okej.. men bara ibland.. beror sig helt på vilket humör jagsjälv är på faktiskt.. men det är så härligt när man är på jättebra humör & ska skicka sms och sen är den andra personen också jätteglad! haha.. där lät jag lite smått handikappad typ.. men aja.. skitsamma.

mina underbara vänner - måste säga att jag tror att jag har dom bästa vännerna i hela världen. helt sjukt faktiskt. finns alltid där när jag vill prata osv.. personerna som det mest handlar om kommer att ta åt sig, de vet jag.

klackskor - eller aah.. man måste iof kunna gå i dom.. men när man väl kan det så är det skitsnyggt! man ser mktmktmkt smalare ut & får duktigt fina ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0