desperatkillesomrunkaricamförtvåfemtonåringarblirägdavhannaochmig_92? :)

hahahaha, hanna och jag ha nyss suttit vid msn & ägt ut en söt LITEN kille som inte fattar att vi bara har drivit med honom.. de var ju nämnligen så att han tillfredställde sigsjälv för oss i cam.. eller, han trodde ju att det enbart va hanna.. hahahaha! sen bah: ååh, jag gillade va jag såg igår" och de va ju inte alls jag som sa att hon skulle skicka det lillen :) hoppas att du läser detta.. hahahahahahhaah! söööööööööööööötnuuuuuuuuuuuuus :) nää, fan va taskiga vi är :o menmen.. nu har vi ju blivit snälla mot varandra så vi måste ju ta ut det på andra, förlåt (a) men seriöst.. hur normalt äre att typ tvinga en tjej att se sig runka i cam.. patetiskt om ni frågar mig :) + att dom bara hade snackat med varandra i 30 min ;) hehehehe.. vi är inte sånna egentligen men det finns ju gränsfall asså.. & och som vanligt när jag inte är med hanna så pratar jag med henne i tfn så aah, de är väll ungefär vad ag gör nu också :) men nu orkar jag inte skriva mer & ska vara social mot hanna :)
peaceandlove.

Kommentarer
Postat av: desperatakillen (H)

HAHAHAHAHAHAHA, ni ägde mig fan inte alls! xD

det var jag som fick sitta o dissa mig själv för ni kom inte på nåt o ja fatta fan visst att ni drev, de va ni som inte fatta hur lite jag bryr mig om sånna meningslösa människor som er, jag o min kompis satt o garva åt era dåliga fjortisdissar xD!!!

2009-10-03 @ 12:53:04
Postat av: Anonym

åååh, vad kul att du läser min blogg prinsessan :) meen.. en sak fattar jag inte.. om de nu va som såhär att du satt och dissade digsjälv medvetet.. varför göra så big deal av vad vi skrev? :)

2009-10-03 @ 12:59:38
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0