godmorgon folket! :D

bra morgon som fan detta.. började med att sötnosen ringde och väckte mig.. eller nej, jag hade faktiskt helt ärligt varit vaken i 5 min, men ändå (a) sen blevre lite prat i tfn.. sen äta frukost.. finns det nått jobbigare än att gå upp och äta på morgonen?! nej, inte enligt mig iaf.. aah.. de är väll typ så långt jag har kommit.. nu ligger jag och funderar på vad jag ska göra idag.. blir kanske hockey, men jag vet inte.. justdeja.. har pratat med fjortismalin på msn också.. så jobbigt när folk skriver som idioter på msn även att man har status "inte vid datorn".. fast jag tycker om malin även om hon dampade :) men nu ska jag iaf gå upp & börja ta tag i mitt liv..
pussssssss! :)



Kommentarer
Postat av: lategamehero

du va inte alls de vaken! (;

2009-10-25 @ 14:22:38
Postat av: sv:

hah, de va jag visst (a)

2009-10-25 @ 14:50:23
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0