hanna är sådär lite halvdöd..

seeeeg morgon, vaknade 10 över 7, illa! så min första tanke denhär morgonen va väll typ "fan, bussen går om 10 min.. åååååh, hata skolan!" menmen.. åkte med pappa ist. gick upp 10 över 7 då, ååh, ja hatar att chockvakna! & som vanligt när jag vaknar sent så tar det så jävla lång tid för mig att välja kläder.. hade 20 min på mig att äta & fixa mig, en kvart gick åt till att välja kläder! så sjukt irriterad är jag.. sen va de då skola.. nutidsgrej först.. så vi slapp matten, fan med. sen vare NO, vi skulle kolla på nån film, va ju hyffsat bra.. eller, iaf början. hanna & jag låg på golvet så båda somnade.. & nu äre SO & hanna är halvdöd, hon är iof fjortisseg hela tiden, men nu är de fan extremt! och det enda hon gör när man säger nått är att räcka ut tungan! eller nej, nu har hon kommit igång med att prata.. hon försöker förklara nått om att jag är eller inte är fjortis, jag fattar inte vad hon menar för hon bara mumlar.. typ: man kan inte säga fjortisseg, fjortis, fjortis.. man är fjortis själv. eller nått i den stilen, men de är bra hanna! men nu ska jag lyssna lite.. hörs sen..
pusssssss(y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0