hanna & hennes jävla naturbrukskillar! -.-

ooooookej.. det va en gång en helt normal flicka som hetter moa, och en lite mindre normal tjej som hette hanna.. en dag precis innan moa skulle komma till hanna, fick hanna för sig att hon skulle prata med en kille.. and that's how the story begins.. hahaha, nä skojar :)
två timmar senare:
hanna ligger fortfarande i sängen och pratar med alla kåta killar, moa sitter vid datan och aah, inte gör så mkt.. okej skitsamma, orkar inte berätta på de sättet.. men jag satt vid datan, sen hade jag väldigt tråkigt så jag skulle
gå och vara social med hanna som bara smsade..

hanna: moooooa, vad har du för nr?
jag: eeeeh, varför undar du?
hanna: nej, men bara säg. annars kollar jag ju bara upp det själv..
jag: okej.. **********
hanna: hahah, tack ;)
jag: va, vadå?
hanna: de lär du nog märka snart.. och du lär inte bli besviken..
jag fick sms.. och i det stod de "heeeej ;) / *******"
jag: hanna förhelvete!
hanna börjar skratta och jag får ett sms till.. "jag loggar in på msn ist" jag svarade på smset och som vanligt så läser jag högt vad jag skriver..
jag: "men du har inte min msn?"
hanna: jo, nu har han det! hahahahahahaha
jag: men faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hanna!

hanna är dum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0