heeeeeeeeeeej :)

okej, som jag sa i förra inkägget så vare Soprov idag.. gick väll hyffsat bra trots allt :) men nu äre som såhär att jag ska öva på Noprovet som är imån.. fattar verkligen ingenting.. just nu så sitter jag ocg pratar med elise & joel om ett jävligt privat ämne.. hatar folk som inte kan vara tyst om saker.. assue.. säger saker som inte stämmer.. visserligen så stämmer en del, men långt ifrån allt. irriterande. och sen ska vi till matsalen & sitta där i 2 timmar ;) hehehehehe.. undra varför asså ;) hmm.. har inget mer att skriva nu.. eller jo! att jag älskar mössor! så jävla bra uppfinnig! :o men aah.. hela denhär dan kommer typ gå pt till att plugga :/ hemskt! men nu ska vi nog till matsalen i guess ;) så vi hörs sen.
puss(y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0