hehehej! :)

brrrrrraaaaaa dag! började med föreläsning på chapman.. vet inte riktigt va de handlade om.. men ändå.. började 9 & va på den grejen till lunch.. efter lunchen vare mentorstid och sen profil, efter det gick jag & träffade elias & simon :) sen förljde dom mig till lok&motion där jag hade idrott.. så jobbig har min skoldag varit! efter skolan stack jag till pappa en stund, sen blev det till att åka till kusinerna på ringö på kalas! :) & grattis säger vi till gustav som fyllde 9.. nej, skojar, men grattis på 13årsdagen lilla du! :) sen fixade jag kps hår! :) de blev assnyggt! ;) haha, det käns fel att kalla han kp? men alla andra gör ju det så.. hehe, massa kusiner överallt vare :o & moget med marängkrig kp! -.- sen skulle jag lära mig att spela cs.. de gick huuuuuur bra som helst! verkligen.. :) aja, orkar inte skriva mer.. & imån äre franska prov så jag borde nog plugga :/ men vi hörs.



vi är snygga, jao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0