hihihihihihi.. godmorgon folket! :)

underbar morgon detta! vaknade typ 12 kanske :) la mig i soffan & kollade tv & lite så.. sen mitt upp i mitt tvkollande om jag på att jag inte har träffat emmeli på länge :o så jag slängde iväg ett sms & aah.. IKVÄLL SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA MIN EFTERLÄNGTADE KISE IGEN! :) kärlek på det. men nu känner jag mig bara allmänt trött så jag ska nog ligga kvar i soffan en stund till & sen gå upp och göra mig iordning :) ångrar som fan att jag köpte mina ugs.. okej att dom är sköna men jag har inte haft nån som helst användning för dom.. kanske ska bli ändring på det? okej.. jag anser inte att dom är så snygga.. eller.. kanske till jeans, men jag vet inte.. onödigt av mig att köpa beiga (stavning). haha okej, nu orkar jag inte skriva mer om min ilska till impulsshopping.. snart börjar skolan igen.. åååååh! så tråkigt :/ men de blir lugnt nu dom första veckorna.. först tema med hoi tror jag.. kanske ska bara ute på rosenholm då? vet inte riktigt än.. sen äre prao i två veckor &då ska jag praoa hos en frisör med min sötnos malin magnusson :) hihihihihihih!



hittade gamal bild på mig & kise.. heheeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0