märks det att jag har tråkigt eller?

hittade nått på bdb, ville inte lägga ut det där eftersom att det är många fler personer som kollar där tror jag.. eller äh, vafan.. jag har tråkigt!

Har du kysst någon idag? - nepp
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - malin? ;)
Har du ett förhållande? - nej.
Om nej, varför inte? hah? - vilken fråga..
Hur många har du varit tillsammans med? - hmm? 2 seriösa iaf.
När förlorade du oskulden? - 14.
När går gränsen vid otrohet? - puss tror jag.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - aldrig varit.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - inte alls  omöjligt att jag har.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? elias.. ehe.. tänker inte ta allt här?
Är du romantisk? - heheeeee, vet inte ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nepp.
Är du svårflörtad? - lite kanske?
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jao.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hmm.. första seriösa petter.. (& emma säger ingenting om detta!)
Hur länge höll det? - ungefär 7 månader..
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - haha, nej!?
Har du lekt med någons känslor? - dumt gjort, jag vet..
Har du haft sex med över 20 personer? - nej!
Har du haft sex med över 5 personer? - ..
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - ungefär 7 månader.
Och ditt kortaste? - vet inte? :o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror sig på.. men just nu hade jag nog velat ha förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha, när jag va liten kanske?
Är du en bra pojk/flickvän? - fråga inte mig?
Hur många har du haft sex med i år? - ..
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) - heheeeeeeee.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej?
När fick du din första kyss? - vet inte :o beror sig väll på hur man ser på saker & ting.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 20 & 22 tror jag.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej :)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat i think.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - olika.
Föredrar du svenska eller utländska killar? - svenska :)


Kommentarer
Postat av: tss

du är inte svår flirtad... (;

2009-11-02 @ 10:47:03
Postat av: svar till.. ja, hmm.. vem kan "tss" vara? ;) svåååååååååårt asså..

men tyst med dig sötnos! ;)

2009-11-02 @ 15:27:35
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0