så kan det gå.

okej.. spelberoende killar är väll sådär.. kan vara okej till en viss gräns. men när det gäller pappor så är det inte okej!

Pappa: fan vad bra jag är!
Jag: men de är ju säkert filmen som visar hur banan är!
P: ååååh, jag tar det andra hållet! fan vad grym jag är!
J: ha ha..
P: fan vad bra jag tog den kurvan! fan vad bra jag är!
J: nej..
P: neeeeeeej, jag tar det andra hållet.. det fegisarna tar! typ som kuvve och jocke..
J: säg inte att ni sitter och spelar?
P: jo, vi satt ju hela kvällen igår!.. ååh, fan vad bra jag ääääääääääär! så säker!
J: ha ha ha!
P: jag är ju så säker! nu har jag svårt motstånd vettu!
J: mm, jag förstår dig..
P: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!
J: finns om du vill prata..
P: vad skrattar du åt?
J: åt hur inne du är i ditt spel!
P: men kolla skälv!
J: ja.. intressant.
P: men hur kul är det att komma tvåa när man kan komma etta?
J: jaaaa..

det går en stund..

Jag: pappa.. köp wii!
Pappa: nej, wii är för töntar! typ bara bowla.. aaaaaaaaah..

det går en stund & jag byter spel till call of duty..

Pappa: vadå låsta? jag har väll förfan klarat domhär många gånger!.. är han dum i huvet?
Jag: vem?
P: den jävlen! och nu tar vi easy för dig!
J: va? vadå? tycker du typ att jag är handikappad eller?
P: hmm.. helt ohandikappad är du ju inte iaf..
 
jag börjar spela..

Pappa: vafan gör du? du står ju bara där och hänger som om det vore nån jävla lyckebyskola med en cigg i munnen..
Jag: men ta det lugnt!
P: men vad gör du där nu da?
J: men jag står här?
P: ja, du står ju bara där.. plockar du svamp eller vad gör du?
J: men spela du då!
P: jaa!

pappa börjar spela..

Pappa: här är det luriga jävlar har jag erfarenhet av!
Jag: ofta du skjuter av han hjälmen?
P: duuuu, jag sköt av han huvet!
J: säkert..
P: fan vad sega dom är!
J: haha!
P: där är ju en! jag bara sprang förbi han! detdär tyckte jag va roligt..
J: haha, ja..
P: och nu hängde sig speljävlet! det va ju moget!



nä.. men seriöst nu.. INTE OKEJ MED SPELBEROENDE KILLAR/GUBBAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0