tja bloggen.. ;)

okej.. ingen rikigt uppdatering på rätt länge.. eller två dagar rättare sagt.. men om jag ska vara ärlig så har jag verkligen inte haft nån lust till att.. men hur som helst så hade jag tänk att skriva lite om dagen.. sovmorgon idag.. skönt! eller.. vi började 9 :) bussen gick 20 över 8 & jag vaknade 20 i.. såååådäääääär lagom, nej, jag va jättestressad :) menmen.. sånt man får ta! började med hemkunskap, sn svenska & sen musik, chill som fan! :) sen vare lunch, hahaha, alltid lika kul asså ;) nä, men idag vare extra kul i matsalen eller vad säger ni? ;) hehehehe.. haha, fan vad jag skriver punktpunkt hela tiden :D men aja.. sen vare mentorstid & sen profil.. sen efter det skulle jag & elise uträtta ett hemligt ärende som jag inte tänker ta här ;) hehehehehehehe! när jag kom hem städade jag lite & sen kom elise :) vi va ute, egentligen för en helt annan anledning än att prata med folk men så blev det :) sen gick vi in & så har jag suttit i skype hela kvällen typ.. först med emma & massa randoms.. nä, men med nån som alla lurade mig att jag va kusin med.. men de är faktiskt inte vanligt att heta ekberg i efternamn så ni har ingen rätt att idiotförklara mig eftrsom att jag trodde på det.. sen vare med två ronnebybor som mobbade mig för hur jag pratade.. väldigt snällt assue.. bara för att jag är bäst på att säga R! men nu ska jag nana..
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0