tja ganska bra dag!:)

började med skolan.. helt okej dag faktiskt. orkar inte berätta allt som hände med aja.. sen åkte hanna & jag och kollade på skor.. gaaah.. känner att jag är i ganska stort behov av det just nu! efter det åkte jag hem till mig & hanna till sig. sen kom hon vid 7.. så började vi cykla runt i hela karlskrona kändes det som. eller nej.. men iaf halva mölletorpsvägen.. sen ringde vi till carl, självklart så svarade han inte dom 5 första gångerna, men sen tillslut när vi va en bra bit förbi hans hus så ringde han tillbaka. okej.. vi va bara 2 min från hans hus men ändå.. så vi cyklade ill honom & va där en stund. sen efter de blevre hässlegården. jag visste inte att det såg så annorlunda ut när det va mörkt?!. så aah, vi cyklade typ vilse :o sen cyklade/gick vi hem till alexander.. trevligttrevligt! så va vi där en stund, sen skulle hanna hem.. men givetvis så missade hon bussen.. så nu har jag i stort sätt alldeles precis kommit hem.. men nu är jag verkligen jättetrött så jag ska nog bara duscha & sen sova.
bye bitches.


måste bara visa bild på hannas och min nya diet! ;) hehe..


förlåt hanna (a) men du är söt!


hanna kissade på carls golv?! nä.. men hon spillde ut en hel flaska loka (y) lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0